روزانه های من

من و شیطونیام

روزانه های من

من و شیطونیام

شاید روزنوشت آخر.................

سلام...........


دلم خیلی گرفته و فکر نکنم حالا حالاها حالم خوب بشه............


هادی بهم گفت داره ازدواج میکنه


دلم از دستش خیلی شکسته,از دی پارسال تا حالا یه شب راحت نخوابیدم

همش دلتنگی همش اشک ...............


پیش مینا و عادله دوس ندارم ناراحت باشم چون نمیخوام اونا هم ناراحت بشن

یا بگن الهام همش ناراحته و دم از غصه میزنه


دردمو تو دل خودم نگه میدارم و سعی میکنم پیش اونا شاد باشم


خدایا هادی چرا اینکارو کرد؟

من صادقانه حرفمو بهش زدم اما اون فقط منو پا در هوا نگه داشت............

فقط سکوت.وای که دیوونه میکرد منو با این سکوتش..........


حسودیم نمیشه از اینکه داره ازدواج میکنه اما به شدت ناراحتم

از اینکه منو سر کار گذاشت


چند وقت بود رفتارش خیلی باهام خوب شده بود

فکر میکردم بالاخره حرفشو میزنه آخرشم زد اما چه زدنی؟منو داغون کرد این حرفش


گرچه در حقم بد کرد اما بخشیدمش

هادی حسرت خیلی چیزا رو تا آخر عمر به دلم گذاشتی

دوس داشتم بغلت کنم و سرمو بذارم روی شونت و های های گریه کنم

دوس داشتم بلند بگم دوست دارم

دوس داشتم دستاتو بگیرم

دوس داشتم بهترین ثانیه ها رو برات رغم بزنم اما قسمت نبود



میگن دعای عاشقا رو خدا قبول میکنه

منم هم عاشقم و هم دل شکسته

خدایا به حق سیدالشهدا هادی منو خوشبخت کن

خداجون نذار هادیم حتی یه ثانیه هم رنج و سختی بکشه

خدایا همسرشو همیشه براش سالم و شاد نگه دار و عشقشو به اون هر ثانیه بیشتر از ثات-نیه قبل بکن

آمین.............


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 9 مرداد 1391 ساعت 01:39 http://www.hamzabuni.blogfa.com

وای الهاممممممم تنم لرزیدددددددد
منم ۱کیو میخوام میدونم اگه بهش بگم .....میره دعام کن

زهرا سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 00:50 http://www.hamzabuni.blogfa.com

مرسی ک پیشم اومدی عسلم و ممنون از راهنماییت

ماهـ . . . سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 11:24 http://www.mah-mahoor.blogfa.com

یک آرزو کنید ... این دعا را بخوانید ... یک آرزو کنید

به یاد داشته باشید که پیش از آن که این دعا را بخوانید یک آرزو کنید.

چیز دیگری وجود ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید. از أن که باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متأسفم... اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید. دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می‌توانیم دریافت کنیم.

دعای زیر را بخوانید:

ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد... ای کاش به خالق آن چنان باور داشته باشیم که چرایی برای آن چه هستید به میان نیاوریم... ای کاش پیامدهای بی‌کرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی‌بردیم... ای کاش از نعمت‌هایی که دریافت می‌داریم استفاده کنیم ... و عشقی که نصیب‌مان می‌شود را به دیگران منتقل کنیم... ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که مخلوق هستیم را داشته باشیم.... بگذاریم این حضور در مغز استخوان‌مان جاری شود... به وجودمان اجازه دهیم آواز بخواند، پای‌کوبی کند، ستایش کند و عشق بورزد ......

حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. شمارش را شروع می کنیم، 1، .... علت را خواهید فهمید .....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد