روزانه های من

من و شیطونیام

روزانه های من

من و شیطونیام

سلاااااااااااااااااااااااااام

سلام به همه ی دوستای گلم.............

حالتون خوبه؟

بابت این وقفه ی چند وقته شرمنده,درگیر امتحانام بودم و نمیشد زیاد بیام تو نت.از امشب دیگه کلا وقتم آزاده و راحت تر میتونم بیام سر بزنم و روزنوشت بذارم.

همونجور که میدونین یه وبلاگ دیگه توی بلاگفا ساختم چون اونجا امکاناتش بیشتر از بلاگ اسکای هست و میشه خیلی کارا کرد

ولی اون یکی وبلاگ رو متاسفانه 2 تا از همکلاسیای پسرم ادرسشو دارن بنابراین نمیتونم اونجا از دانشگاه و مسائل خصوصیم بنویسم

این وبلاگ میشه مال مسائل دانشگاه و حرفای دلم و اون یکی وبلاگ هم مربوط به مسائل روزمره ام میشه.......

ممنون میشم به هر 2 تاش سر بزنین

فعلا تا شب بای بای عاشخ همتونم.............

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد