روزانه های من

من و شیطونیام

روزانه های من

من و شیطونیام

اخبار جدید..........

سلام


اخبار جدید


1-تمام درسامو تر زدم............


2-مینا و عدله هموضیتشون خرابه اینقدر ناراحتم


3-از چهار شنبه میرم کلاس نقشه کشی با کتیا...............


4-اعصاب ندارم خفن..............


5-با هادی بالاخره یه کم راحت تونسم حرف بزنم حالا تاببینم خدا چی میخواد


6-واسه امیر شلوار لی خریدم خیلی نانازه خودم دلم خواست..........


7-فرزانه هم منو کشت تا براش یه کفش خوب پیدا کنم آخه نه تپله هیچی تو پاش نمیره


8-فعلا هیییییییییییییییییییچی


من برم تا بعد راستی این بلاگ اسکای خیلی اذیت میکنه باز نمیشه اگه خواستین بهم سر بزنین بیاین توی اون  یکی وبلاگم اینم ادرسش   http://elham-tanhaye-tanha.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
mosaieb پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 13:13 http://secret65.blogsky.com

درود
به به قالب نو مبارک!

خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید؛

سلام
مرسییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد